خوش امد گویی

سلام
این یه سایت دیگه هست که درست کردم
در واقه اون یکی سایتم رو هک کردن
خوب حالا بگذزیم که چه جوری هک کردن مهم این هست که من این سایت رو برای دیدن شما دوستان گلم ایجاد کردم

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:56 ق.ظ http://dokhtar shirazi

سلام امیدوارم حال عزیزم همیشه خوب باشه.
عزیز سایتت مثل خودت ماهه.
محمد جون بهتر از همش جنیفرش هست.محشره.
عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی.
فقط منو یادت نره.

مریم جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:47 ق.ظ http://sare kary

سلام امیدوارم حالت خوب باشه.
اقاجون من تو رو سر کار گذاشتم.
من دیدم اول سایت اسم مریم هست گفتم بذار سر کارت بذارم.
من اون کسی نیستم که فکر میکنی.
من اصلا تهران نیستم.
هر ..هر...

[ بدون نام ] جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 04:31 ب.ظ

زندگی به رنگ سبز! چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام محمد عزیز!
مطمئنم که منو شناختی؟
خوب اون موضوع رو چرا اجرا نکردی؟
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد